15 December 2011

RUSKI DAN CADBURY

hari baru, tepat pukul 12 mlm/pg (aku konfius) saat membuat kerja yang masih terbengkalai perutku berbunyi2.. wekk,wekk,wekk.. eh,bukan. krokkk,krokk,krokk minta di isi. aku dengan terpaksanya melangkahkn kaki aku, mengambil air dan masak. nk mkn pe ek? memulakn misi mencari makanan dalam loker yg kecik tetapi panjang ke dalam, tangan meraba2 untuk mencapai..... ha,ape ni? Ruski! best jugak ni lyn ni mlm2. air pulak... hot chocolate cadbury? boley la.. aku menunggu air masak dengan sabarnya.. Pap! yeay! air da masak. buat ruski dulu n bru buat air.. tiba teringat waktu sblm isyak ayah dgn mama call......

mama : blablablablablabla..
aku : blablablabla...
mama : mkn pe arini? da mkn lom?
aku : mlm sikit ar ma, akak mkn kul 3 td. tk lapar lagi..
mama : abes tu da beli mkn lom?
aku : arrr.arrr dah,beli ruski, tinggal msk je. huahuahua
mama : aish budak ni. tk bagus la, mkn la roti ke..buat air panas ke..
aku : mmg nk buat air panas. jgn risau k.. blablabla
mama : blablablaa...
aku : blablablabla..

beberapa minit kemudian ayah pulak call

ayah : blablablabla,..
aku : blablablabla..
ayah : da mkn mlm blum?
aku ; belum yah, diet hehe
ayah : ah,ngade la nk diet. malas nk tunggu sejam eh kt cafe?
aku : aah la ayah. kat umah kn best mama masakkn.
ayah : akak blaja la masak jugak. ni mlm ni mkn pe?
aku : akak blajar pe. mlm ni nk mkn ruski la,, boley kn? boley kn?
ayah : msk la akak, tp jgn masin2..
aku : yeay! jgn risau ayah, air penuh akak letak. huahuahua
ayah : blablablabla
aku blablablabla

tu je la ceritanya. nk bgtau ayah ngn mama risau aku mkn mknan tk okay. bknnnya bagus mkn mi segera. tapi ni la kehidupan kt U. agak pelik kalau tau de org duk kt U tak mkn maggi. tu je. k bai :)


 
saje letak gmbr pe yg aku mkn mlm ni Xp

*kenyang mlm ni. mmg tdo lambat la >.<

No comments: