31 December 2011

final exam lagi? huu. tiap kali aku rajin nk post mst time study week. knp ek? aku pun tak tahu. setelah puas berhempas pulas membaca nota, crik maklumat kt internet, berlari2 anak ke libry n blaja kat fakulti ttbe aku rase mcm tak bace pape! Ya Allah.. knp susah sgt nk masuk. menangis sendirian malam malam. tak rasa nk tidur. nescafe minum sampai 2 sachet. huhh. penangan nk final...

tak sabar nak habis exam! nak duduk kat rumah dgn family tersayang. :) raya cina de family gathering kat melaka. nk mandi kolam puas2!

mimpi hanyalah mainan tidur. takde pape la meera. jgn risau. walaupun bangun tidur menangis2 dan senyum dapat mms dari dia :) comel tak? omel tak? tomey ke? haha. kau mmg comel la sengal. lagi la potong rambut cmtu nampak mcm budak kecik.

aku bukanlah insan yang sempurna. aku sedar. kalau kau tak perlukan aku pun takpe. selama ini aku boleh hidup tanpa kau. kau da ade orang baru. bahagialah kau bersama mereka. kau yg buat aku jd begini. rasa sakit hati dan menyampah menyelubungi diriku walaupun aku cuba buang jauh2. Ya Allah, knp sampai begini sekali ujian yang kau berikan? tabahkan hati aku ya Allah. sesungguhnya aku insan yang lemah. jauhkan aku dari penyakit sakit hati dan mcm2 ni. Insyaallah de hikmahnya ujian yang kau berikan ini. :)

duduk bersama dia dan bercerita tentang masa akan datang diwaktu malam dengan angin ribut tanda2 hujan.
tajuk suratkhabar menjadi tajuk perbualan kami. ramai takut 2012 akan kiamat. ish, takde sape pun yang tahu bila ia terjadi. Allah je yg tahu. perbincangan dari tanda2 kiamat ke alam lain dan akhir sekali alam kubur. Ya Allah. takutnya bila difikirkan. tetapi itu yang pasti akan kita tempuh satu hari nanti.

tahun baru akan datang.. azam? ya, aku terfikirkan sesuatu. dan menyatakan hasrat hati ini kepada dia. mukanya agak pelik apabila mendengar tk lama kemudian tersenyum. buatla ape syg nak. nafi support n akan tolong syg :) terimakasih :D suka bila dapat berkongsi cerita dan bergaduh2 memberi pendapat kerana akhirnya dia yg mengalah. lalalala~

good luck to all >.<

*mood nk tgk cte hindustan 

No comments: