12 December 2011

mungkinkah...

setelah lama tidak menulis blog ni.. mungkinkah....
rasa seronok membaca luahan hati rakan2 di blog menyebabkn hati teringin menulis blog.. tetapi mungkinkah...
bukan tiada cerita yg ingin di kongsi, byk dan sgt byk, tetapi...
knp rasa malas menyelubungi diri ini?
Meera, bangun la dari tidur dan angan2 mu..
adakah angan2 akan menjadi kenyataan jika bergini berterusan.
lecture kata esk de kuiz, mlm tu baru nk study. ish. bukan itu caranya Meera..
ingt pesan ayah mama.. mereka mengharapkan mu..
belajar bukan hanya untuk lulus tetapi kerana Allah..
niatkn dalam hati. kata ayah yg tersayang.
aku ingin melihat mereka tersenyum dan mengalirkan air mata terharu dan bangga apabila ramai memujiku.
satu anugerah yg paling istimewa dlm hidupku.
cukup lah waktu persekolahan lalu yg hanya menyebabkan mereka kecewa.
aku takkan mengulanginya..
tetapi,cukupkah hanya dgn menulis di sini tanpa berbuat apa2?
Ya Allah, kuatkn hati aku.. permudahkan la aku untuk menerima ilmuMu.
hanya kepadaMu aku memohon dan meminta. kepadaMu aku berserah.
mungkinkah aku akn berjaya tanpa usaha...

* mood final exam

No comments: