05 April 2011

salam

wahh.. lame sgt dah ni tinggalkn blog aku. kesian tak diupdate. huhuu.. minggu lps MGP sgt2 busy.. dgn test lg, n program2.. huaa. pnat gak laa.. aku pon cm mls nk update blog. hee. ttbe arini cm rajin.. hee.. lagi laa nk final mcm2 assigment kne hantar, huhuk..


1. MGP, 12 mac 2011


Malam Gemilng Putra. yup.. tu la MGP yg disebut2. utk pe MGP ni?? ni utk meraikan pelajar tahun akhir Kolej 13.. hihihi. kirenye aku n dak asper sume ni dak tahun akhir la.. hee. MGP ni buat kat Pan Pacific KLIA ! lawa gak ah tempat tu. tapi mknan dia agak kureng. wekk.. haha. majlis ni gak bagi anugrah kat pelajar yg hebat2. aku? susah je nk dapat. haha. congrats to Chee Yien ! kuliah mate aku ni!! dia dpt anugrah tunas cemerlang. huaa. hebat weyh asasi lagi da dpt naik pentas. hee.. aku pon dapat naik pentas, tapi buat tarian je laa. hahaha.




chee yien :)

:)





heart them :)

sweet :)

heart them :)

2. Apple Day 

28 mac 2010 kat PASP buat majlis Apple day anjuran biro kebajikan asper kot.. aku pon taktau sgt. aku dtg lmbt sikit sbb g buat Eliss ( tempat utk tido ) haha. aku smpai2 je diorg sume da bising2. rupanya da boley amek apple! yeah! aku terus g lari kat tempat kuliah aku crik apple. hihik. mula2 ingt dapat 2 je. ttbe de lagi satu utk aku. so aku dpt 3 apple! hee. excited gila laa.. apple day tu acara utk menghargai org. bg kat kawan, lecture, or crush! hahaha. sape2 yg de peminat rahsia tu dapat la epal. thnks kat biro kebajikan sbb diorg bertungkus lumus membalut sume epal.. mmg best la diorg!

tekan sini ENA <3 kalau nk bace ena punya! >,<





3. Sukaneka ASPER

yeay! sukaneka asper sgt2 best! hee. walaupun sasaran 6 emas tersasar tapi atlet kuliah 1 tetap mencuba dengan sedaya upaya. sampai nanges2 sbb kalah. hee. aku mmg syg la kat korg! kuliah 1 dengan bertemakn RED INDIAN ( aku la yg cadang. hehehe ) mmg layak memenangi anugrah Kuliah paling GEMPAK!! yaw.. mmg aku salute laa dak kuliah satu n kuliah lain sbb masa ni la kita nk tunjuk yg kita bersatu! yeahh.. hilangkn semua sengketa yg ada dan bergembiralahhh.. alolololo.... aummmm.. abdomen!! hahaha.













i love my kuliah mate :)
KULIAH 1 GEMPAK!!!!

eh,, MUET aku teruk laaa.. sumpah sedih gilaa.. huhuk :(

*im sorry if i hurt u so much. i didnt mean to do that. i never expect this will happen.
i really miss you, miss our friendship. :(


No comments: