11 April 2011

thnks syg :)

aku baru balik dari camp selama 3hari2malam. yeay! sgt2 best. lagi2 bila night walk. walaupun tgn aku injured, kaki aku kanan kiri lebam, tapi sgt best. haha. and paling best bila kena rendam dalam sungai. air tu sgt la sejuk.. thnks to atenhana n aini! korg mmg best la.. so, lets fly like a bird! aaaaa.. :D

selama 2 hari tak msg mr.hand, ye, sy sgt rindukn awk. haha. jiwangye sy!! auuuuww.. dia yg taknak msg sbb nk suro fokuskn pe yg aku buat kat camp tu. ok, meera mmg tak msg pun.. lgpun line kat sane tak de sgt. pendekn cte time nga bace buku bio sementara nk tggu azan isyak tibe2 nset aku bunyi.. eh, mr.hand laa.. knp eh??

mr.hand : assalamualaikum.. meera, buat pe??
meera : walaikumussalam.. bace bio. knp??
mr.hand : meh, turun jap. jumpa depan andro.
meera : alaaa.. nk buat pe?? malas laa. org nnt kul 9 nk turun jugak.
mr.hand :  nk bg barang la.. cepat la.. besar tau barang ni.
meera : (pe la pulak dia ni nk bg ) ok ok.. meera turun..

sampai2 bawah je tggu dia dpn andro. eh, pe seyh dia tu bwk? plastik besar..

mr.hand : nah meera!
meera : pe ni?
mr.hand : bukak kat atas tau. ni pilih nk yg mne? (tali henset)
meera : err. yg mne ek. yg ni cm comel gak. katak. hehe
mr.hand : nk ni ke??
meera : taktau la.. bg je la mne2.
mr. hand : amek la yg ni.mcm mr.hand punye.
meera : ok.. thnks sgt2.. bye2 :)

aku sampai bilik je terus bukak palstik. hurm.. eh, coklat la!! hehe. dlm kotak ni?? hurm.. cm bear je.. nnt2 la bukak. ttbe fifa tny tu pe. so, bukak la ngn fifa..

tadaaaaa...

nama sy Boncet 

i love you :)



wahh.. comelnye!!! haha. thnks sgt2 mr.hand! act ni la first time dapat hadiah bear dari someone special. hee. really appreciate it. dia ckp Boncet ni la peneman meera. meera janji akan jage Boncet ni baik2. hehe.

*im sorry syg. i didnt mean to make u sad. meera da tak ingt lagi bnde2 yg lepas. sume tu tinggal kenangan je.

No comments: