06 March 2011

semalam dapat Double Cheese Burger dari dia. ( bahaya nk nyatakn sape dia,boley mengundang kontroversi haha ) bukan satu set McD tapi Dua! hehehe. mne cukup satu. aku kn perut Gapal. hahaha. percaya la sgt. satu lagi mesti la utk Fifa. sape nk bnje aku mst kena bnje fifa jugak. hee. thanks sangat2 ye.. dia bnje aku pon sebab dia gelak gila2 mase aku nga rehearsal menari atas pentas. da la dia duduk kat tmpat vip pastu gelak gila2. bapak sakit gila hati aku time tu. ikutkn hati nak je aku tendang. tapi nga menari kena senyummm je la.. :)) agaknya dia rase bersalah kot. so, nk mintak maaf dia nk bnje makan. hee. takpe. skg da dpt burger da boley maafkn laa. tapi sket hati de lagi laa. aku tak bg dia tgk rehearsal. padan muka dia. haha.


tadaaaaa~~


*****************************************************************************


tekan nak tgk besar2


sumpah sedih gila mase aku bace epull post kat wall aku nih.. aku smpai nanges2. taktau knp tapi mmg sedih laa. aku ingt malam mase de akak tu tegur dia pon dia terus cakap " akak sape nak marah sy? mak sy pon tak penah marah.. mak sy tak penah malu pon dpt anak cm sy. sy pon tak pnah doa jd cm gini tau! tak pna pon sy doa, Ya Allah jd kn la aku cm gni. tak pna kak ". mase aku dengar tu agak sentap la. epul terus bad mood. aku kesian laa ngn dia. bkn dia je. ebiyt n hafiz pon same. bkn diorg nak jd lembut cm gitu. walaupun diorg cmtu, diorg pandai jaga hati pompuan. tak mcm laki yg konon2 cm keras sgt smpai suka menyakat n menyakitkn hati pompuan. org yg lembut cmgtu pon sbnrnye laki jugak laa. cuma diorg mungkin tak macho sgt. jgn la korg pndg rendah kat diorg. entah2 nnt bila diorg kawen, diorg lagi romantik n hebat n kuat dari laki2 yg bajet2 kuat nih. hahaha. so, jgn la gelakkn diorg. bila tgk diorg aku teringt cte Sutun. tapi diorg tade la pakai baju warna pink. aku kesian ngn diorg ni yg jd mangsa buli dak laki yg gagah sgt laa. kdg2 cm nk tampar je mulut2 yg jahat tu. tapi sape je la aku ni. kang aku tampar diorg nnt aku yg kena balik. buat diorg ni, banyakkn bersabar ye. mulut org mmg takley nak tutup. ingatla ramai kawan2 yg de dgn korg. jgn sbb bnde tu buat korg down. :)

* aku hanya lah manusia biasa yg sering melakukn kesalahan...

No comments: