10 January 2011

untitle

arini 1st amali Bio. yeay best! kitaorg kena kaji pasal sel darah manusia. hohoho. time ngantuk2 mase Dr.ARK terangkan kat depan ttbe dia nk buat demo. segar terus mata aku. and mestilah aku nak korbankan darah aku! haha. semangat tak? sebenarnya takut jugak. tapi buat2 cm berani la. hehe. ok, geng amali aku kali ini mestilaa dengan syg aku! Fifa and seseorg yg mcm abg aku! Jayjay. hee. mula2 Jay nk korbankan diri dia. aku pon dengan bangganya la konon2 nk jd cm doc main cucuk2 org. tapi aku cucuk jari dia, darah tak keluar pun. kuar la jugak tapi ciput je.. =,="   "ish, jay ni kurang darah darah la! biar aku lak ah. haha "  sebenarnya aku takut nk cucuk Jay, ye la, kang pe jd kat dia aku yg kena tanggung. Fifa lak mabuk darah. takley nk buat ape la. :D

bila aku ckp da ready nk cucuk jari, Fifa pon sapu2 la ethanol kat jari manis tangan kiri aku. tu untuk matikan kuman. da sapu2, aku cuba mengumpulkn darah sebanyak yg boleh, pastu Jay cucuk. "aik, tak darah jugak? Jay, cucuk kuat lagi laa. dalam lagi. takpe, aku tak kesah. "  amek kau tak mcm sakit lak an jari aku! terlompat2 mcm apa aku sbb nk tahan sakit. haha. tapi best laa. dapat jugak aku tgk darah aku. comel2 depa sume. :p

*dedicate this song.. enjoy.. ;')

d'Masiv : MERIDUKANMU.....


*butterfly never ever become cacoon.. erk?? :p

3 comments:

nadzirah roslan said...

rindu kak zeera eh? :)

ena said...

hahahaha
derme drh ea? :D

meerapieka said...

@kak zeera : rindu la jugak :D
@ena : ahahaha. agak2 la..