17 January 2011

woot woot

okay. lama dah tak update blog. busy sgt2 lahh. plus asgment yg berlambak gila n aktiviti yg aku join sbb suka2. hee. mcm tadi pg aku join Family Day PERKASA Johor UPM. suka suka sbb dapat jumpa senior2 yg datang dari johor. hehe. sume akak2 Johor lawa2 n baik2. happy gila la time sukaneka tu. :D pastu lak minggu ni Hari Siswi UPM. aku pon menghabiskn duit beli beg,baju n selendang. hehe. suka dpat barang baru :) start minggu kedua jadual aku makin pack. sbb hari selasa n rabu malam aku kena pergi kelas Tutor sbb result tak berapa nk gempak. hee. agak tension gak ngn jadual aku sekarang. tp kira ok la aku dapat belajar lebih..

belajar betul2 meera! ingt pesan mama ngn ayah :)
love you ayah mama...

*******************************************************

HAPPY BIRTHDAY!!!

Ayah <3 (11jan1962)


Nina <3 (15jan1992)
nina tudung kuning

Bibi <3 (17jan 1996)



*a simple word from u make me smile :)

No comments: