04 December 2010

awak

4 december 2010, genap dua bulan sudah berlalu, bersama-sama kita mengharungi suka duka bersama. kau setia disampingku, aku jua begitu. tiap2 hari kita dipenuhi dengan gelak tawa perkongsian hari yg kita lalui. cerita suka mahupun duka kita kongsi bersama tanpa sedikit pun rasa ragu. aku sentiasa mengambil berat tentang kau, begitu juga kau. hanya hotlink dan facebook menghubungkan kita. (haha. tiba2 je :p ) pernah sekali aku berpandangan jauh tentang kita. berharap sesuatu akan berlaku. tetapi itu hanya angan2ku, bukan kau. mungkin kau tak pernah sekali memikirkan soal itu, apa lagi menyedarinya. tetapi aku sudah cukup gembira dengan keadaan sekarang. aku mengharapkan agar hubungan ini berkekalan  
( underline2 tu adalah isi penting . pbthh :p )


mcm aq je


dedicate Promise by ANJell
nk tau lagu tu n lirik ye? search di aunty google . jgn malas2 ye :p
aq dah gila dgn cerita korea You're Beautiful. sangat2 best! kena tgk >,<


*sejak duamenjak ini aku agak jiwang. muahaha. erm.. imy :)

4 comments:

ena said...

amboiyhhhh ^^, hikhik >>tawe ngengade :))

ena said...

amboiyhhhh ^^, hikhik >>tawe ngengade :))

meerapieka said...

hahaha knp ena?? :p

ena said...

tktaw lah.kne sampuk sawan gedikk kut :DD ngengg HAHAHA