02 March 2011

bulan mac ni mmg sangat2 laa penat. duhh. sumpah aku cm tak sabar nak habiskan latihan MGP! cepat2 la 12 mac ye!! huhu..

utk seminggu dua ni aku agak happy n sedikit frust. huhuk. happy sbb skg aku dah berjaya mengawal diri aku. serious aku taknak lagi buat kerja gila! so, aku biarkan benda tu pergi secara slow n natural. biarlah kita jadi kawan je. pe aku merepek nih? entah laa. haha. yg penting aku bahagia walaupun penat sangat2.. hehehe. tapi result test1 aku tak gempak laa. tu yg agak frust. aku dah belajar betul2. mungkin tak cukup kot. hurm.. cuba lagi ye Meera! Caiyok2..

nampaknya awak still teringatkn someone. takpe2. sy de hantar epal kat awk sempena "Apple Day" yg akan tiba. hope awk terima ye..


*dia nmpak sgt bergaya bila selekeh dan pakai baju warna terang. hahaha



No comments: