27 February 2011

last week kat UPM de Fonesta, fourteen fiesta. hee. kolej 14 punya pesta laa. de jual2 shawl, baju, beg , makanan kudap2 mcm biasa laa. and paling best de aktiviti2 sukan lasak. lasak tak lasak sgt laa. hee. kayak, flying fox, abseiling, n tunggang kuda! sbb Paan aka Atuk dtg tdo upm,aku pujuk2 ah dia ajak g pesta tu. yehaa. best2! 1st time aku naik kuda. takut gak ah. tangan sejuk2 je mcm pe. hehe. yg naik kuda aku, yana n paan je. fifa taknak naik. huhuk. pastu buat flying fox. yg tu best! aku mmg minat n mmg suka gilaa laa. tak cukup buat sekali. hihik. time ni aku ngn paan je buat flying fox sbb yana nak main abseiling. brani gilaa la yana! n paling best kayak! walaupun aku tak tau cmne nak berkayak tapi dapat la jugak belajar. hee. 1st kayak asek langgar tepi pastu cm taknak gerak. lawak gila cm pe je. hehe. kami sgt enjoy petang tu! ;)

sweet couple

haha. tgk paan!







********************************************************************
arini jalan2 dari UPM ke TS ke Pavi. hee. huaa. penat2. tapi berbaloi laa. hehehe. walaupun de la perkara2 yg tak best terjadi tapi aku sgt enjoy. thnks to my syg ena n eyda! tak lupa kat lai, epa, syera n khairul kot? haha. adoi. lupa la pulak name kazen lai tu. sorry2.. :)

malas nak tulis byk2. tgk pic je laa. hehe

sayang <3

muka suci pagi2

them :)

senget benget haha

epa lai




sewel haha


bonzer
*dak mesir ni dtg TS sbb nak jumpa aku
haha :p

pavi :)



sari yanti :)

aiskrim free hehe

org sayang awk cm org sayang yg lain jugak. mintak maaf kalau org tak melebihkn awk sgt. org kdg2 tinggalkn awk. org lebihkn kawan yg lain. org rase bersalah sgt. awk selalu buat baik kat org. sorry sgt2 :(

*im sorry icant be perfect :(



No comments: