02 January 2011

sem 2 dah bermula!!

yaww, hari ni aku daftar kolaj 13. hehe. kaul 11 pg lebih cmtu aku dah sampai. ketibaan aku di sana telah disambut meriah sekali oleh Ainaa Razib ! haha. thanks sayang. masa nak daftar tu tgk la bilik pe aku dapat. yes! turun satu aras. tak la penat sgt nek tingkat 4. rommie pon same jugak. hee. fifa, yana, mira, tirah n amalina! suka2 ! barang aku banyak gila laa. 2 kereta angkut barang aku dari umah Pak man. hehe. kereta honda civic tak muat, so letak dalam kereta honda CRV pon cukup2 ruang je. huahuahua. malu betul aku barang byk gila. hee. so, da dapat kunci bilik, maskot2 aku pon tolong angkat barang2 aku. thnks to my family n pakman's family. :) 

and bila aku takde kerja, aku ngn ena merajinkn diri menolong orang2 yg baru sampai. tolong angkat beg tau! berat uh.. takpe2. aku ikhlas nak tolong. sambil2 tu boley cuci mate. hahaha. takde laa. tak cuci mate pon, cuma bertegur sapa ngn orang2 kat bwh tu. mak2 and anak sape entah. diorang layankan je laa. haha.

setelah berjam jam kemas bilik akhirnya kemas jugak. pehh, penat jugak ah. malam ni mesti tidur cepat. esok start kuliah pukul 8. plus lecture aku esok maybe tegas orangnya. pehh,gegel laa. hope esok okay2. weee. btw, tadi aku makan kuey teow goreng basah kat Suria Corner. sumpah best dapat lepaskan rindu makan tu. haha. aku suka gila lah pakcik tu masak. sedap woo.. siapa datang tido kat kolej aku nnt aku bnje makan tu. hee. nak tak? datang la kolej 13! >,<

*bersiap sedia untuk kelas esok! woot woot! 


2 comments:

Wan Ahmad Izudean said...

yeah...good luck mira kat asasi this and upcoming semester..
tak pernah jumpa lagi kan?

meerapieka said...

hee thanks :)
aah tak penah jumpa laa.