06 January 2012

infant

infant? one word that rarely use. haha. okay. infant means baby or newborn.

just read Kakak Yaya's status


wah, ramai kn? hehehe. alhamdulillah. mmg family aku sume murah rezeki :) sampai kakak yaya siap dapat anak kembo. huyoo. mungkinkah aku juga boleh dapatkan kembo? huahuahua. okay, berangan pulak.
yang masih menunggu hari kak baby. rasa2nya dalam bulan ni jugak. semoga Allah mempermudahkan dia untuk melahirkan anak. Amin..

dan awal tahun ni. 5th Jan 2012 akak hanafi selamat lahirkan baby korea dgn berat 3.9kg dan comel sgt okay! hehe. geram beb tgk. mcm nk cubit2 je pipi dia. tapi anak org kan. disebabkn akak hanafi lahirkn baby tu kat hospital serdang so dapat la aku melawat. :D

hm.. act aku de sedikit pengalaman. serious aku rase bengong plus sengal. haha. aku pelik sbb kak nazhirah dah 2 hari masuk hosp.. sakit2 mcm nk beranak tapi tak beranak2 juga. aku pun tanya mak kak priyah. kebetulan aunty nurse n selalu sambut baby lahir. aku tny, knp akak tak bersalin lagi? dia cte la sume2 bnde. n termasuk kne tggu sampai terbukak n potong kat situ bile nk lahirkn baby. dgr pun rase sakit beb. pastu aku tercakap, ooo,meera ingkn mcm kat dlm tv. bila da sakit2 terus beranak. haha. pastu aunty gelak je. tp tgk mase kak nazhirah nk bersalin tu memang menakutkan... aku teringt kt mama n serious nk nges T.T

Akim :)

hargailah pengorbanan ibu melahirkan anaknya :)

No comments: