03 July 2011

jalan2

semalam aku g jalan ngn rumate aku.. fifa n yana.. and... paan. oh, paan bkn rumate aku la. hehe. kitaorg g mid, jln tar, mines and downtown. sgt2 penat okay. kuar pg dlm kul 9.30 and balik.... hehe. adalah :p
mula2 mmg aku tak rancang lagsung nk pegi tapi sbb nnt aku tinggal sorg so fifa n yana nak sgt2 aku g.. sebab taknak hampakan diorg aku g la.. hehe.
thanks sgt2 to paan sbb bnje BR! huu, best sgt2... tapi aku lg suka dia punya :p coklat. hahaha. mase g jln tar aku cm tak beli pape je. sekurang2nya fifa n yana beli la pape. and aku sgt2 jeles dgn fifa sbb dia da dpt baju utk lunch! ==' jeles.. uhuk.. aku taktau nk pakai baju ape. hee. and dlm kul 7 cmtu kitaorg smapi Mines. sampai2 terus mkn pe nth. aku lupa name dia. selalu makan takoyaki je. ni name dia pelik sikit. and tak cukup la mkn tu! kt mines mr. hand pon ade. sbb aku yg ajak. sorry ye nyusahkn awak :( tp best la dpt jumpe awk.hee :D kitaorg jalan2 smbil cari baju, mkn and buat pe lg ek? nth la.. tapi aku senang sgt bila tgk paan ley berbual ngn napi. kira ok la tu. yelaa. sape yg tak knal napi je akn ckp mcm2 psl dia.sbnrnye dia ok je kot. huu. ok, tu cte len laa. hehehe. ayat tacing semacam je :p




yeay!


nak tgk!







*sorry mr.hand takde gmbr dgn awk :( kt henset awk ade kot pic kte 

No comments: