17 May 2011

for you :)

Yellowcard - Only One



Broken this fragile thing now
And I can't, I can't pick up the pieces
And I've thrown my words all around
But I can't, I can't give you a reason

I feel so broken up (so broken up)
And I give up (I give up)
I just want to tell you so you know

Here I go, scream my lungs out and try to get to you
You are my only one
I let go, there's just no one that gets me like you do
You are my only, my only one

Made my mistakes, let you down
And I can't, I can't hold on for too long
Ran my whole life in the ground
And I can't, I can't get up when you're gone

And something's breaking up (breaking up)
I feel like giving up (like giving up)
I won't walk out until you know

Here I go, scream my lungs out and try to get to you
You are my only one
I let go, there's just no one who gets me like you do
You are my only, my only one

Here I go so dishonestly
Leave a note for you my only one
And I know you can see right through me
So let me go and you will find someone

Here I go, scream my lungs out and try to get to you
You are my only one
I let go, there's just no one, no one like you
You are my only, my only one
My only one
My only one
My only one
You are my only, my only one



*****************************************************************

lagu ni ditujukan khas untuk mohd hanafi ;) dengar ye. 

lagu ni adalah antara lagu favourite aku. bila aku dgr pon boley nges2.. hurm.. aku ni bkn la minah jiwang pon. tapi kdg2 tu terkeluar jugak la jiwang aku tu.. nth la ek. aku sbnrnye taktau nk post pasal pe. tapi ttbe mcm teringin nk cerita tentang aku dan dia. cewah. ayat... haha. tapi takde la cerita detail sgt. tak best la kn kalau sume org tau. sbb tu aku tak byk sgt post psl dia. 

mungkin walaupon da nk masuk 2 bulan kitaorg berchinta haha tapi nth la.. mungkin kitaorg tak mcm cpl2 lain asek berkepit 24jam sbb dia busy yg teramat. tp bagus jugak. kurang sikit dosa. haha. wekk. sng cite time ptg2 aku nga syok tido pon dia ley g meeting. peh, kalau aku jd dia, sumpah aku nk tarik diri jadi hicom. haha. tapi dari situ aku dpt kenal dia. n suka bila tau dia sgt bertanggungjawab dlm segala tugas yg diberikan. :) 

kdg2 aku rase cm mimpi jugak. dalam ramai2 minah yg cun kat asper ni aku jugak insan yg terpilih. haha. tak pernah terlintas langsung dlm kepala otak aku yg aku akan berkawan dgn dia. maklum la, budak hot. haha. tapi disebabkn satu peristiwa hitam bermula lah kisah aku dan dia. haha. tlg la ayat tu. tapi semakin lama kenal dia, aku suka dgn perangai dia yg tak pernah org lain nmpk n aku sorg je yg tau. walaupon agak pelik sbb sblm ni dia mmg control macho je, skg aku mula accept perangai dia yg kdg2 pelik. ops, jgn marah ye hehe :p ingin aku tekankn di sini bahawa aku tak pernah nk mengkongkong dia ke ape. aku takkn kacau privacy dia. kalau dia de scandal pon, takpe la. aku sedia menerima dgn hati terbuka. haha (ayat berbual)

walau apepun, aku tetap insan yg lemah n byk kekurangan. walaupun dia menerima aku dgn seadanya. tapi aku tetap dgn perangai aku yg suka carik pasal n akhirnya aku sendiri yg sedih. kitaorg takla gaduh, tapi ayat aku mmg akan buat org sentap dan touching.woo.. jahat kn aku? aku slalu tny soalan yg merepek2 yg boley menyebabkn org akn ragu2 terhadap aku. tapi dia,, dia akan cool je. yes, sy sgt bangga dgn cara awak menerima sy dan memberikn nasihat, motivasi n sume2. tapi bkn aku sorg je. haha, yeah, dia milik budak asper. sape2 de prob silalah berjumpa dgn dia n mintak pndg pastu dpt la nasihat percuma dari dia. 

tidak dapatku nafikn, kdg2 aku agak cemburu. tp nk buat cmne. aku dgn rela hati menerima sume ni. bila aku menerima dia pada mula2 tu, bermakna aku kena terima sume! walaupun baik buruk. mula2 aku takut jugak nk bgtau kat mmbe aku. tapi alhamdulillah, aku rase mmbe aku boley terima aku dgn dia. haha. pe aku mrepek ni?? adoi.. hurm... pasni junior lak masuk.. so, tunggu n lihat je la.. haha.. *abg napi, nk sign... wekk :p

to napi : terima kasih byk2 ats sumenya. walaupon sy ni kdg2 buat jahat, awak still boley accept. marah pon skejap je. mmg baik la awak ni.. hihi.. walaupon awk selalu busy, sy tau. awk tetap akan carik mase. atleast msg sy. lagi la sem ni awk mmg busy sgt, tapi takpe la. sekurang2 awk mengajar sy erti bersabar. walaupon sy ni ngade2 kdg2 sakit hati sbb awk tak slalu dgn sy nnt awk mst rase bersalah n ckp "ala,, kesiannye dia.. sorry ye, haha." hee, sy da boley hafal ayat yg awak bagi tu :P n sy pon bkn betul2 marah, tu cume ngade2 je. awk jugak tak suka bila tgk sy masam. tapi muka sy mmg slalu msam n cm muka org stress je. padahal tade la stress pon, takan la setiap mase nk senyum. kang org takut ngn sy. haha. ok, sy doakn awak berjaya mencapai cita2 awk menjadi doc. amin.. sy selalu ada dgn awk utk sokong awk walaupun dari jauh ;) n yes, u r the only one syg. :)

nad : meera, napi u ncem.. i nk boley tak?
hahahaha


*bace dgn hati yg tenang :)

No comments: