10 May 2011

alhamdulillah. sem3 dah start! walaupun jadual tak pack tapi np aku rase cm penat sgt ek?? mcm tak ready de jugak.. oh, no no no meera! kau kne ready setiap mase! hee.. lg la sem3 ni kena berusaha keras. nnt degree tak kan nk blaja yg kau tak minat.. kn kn?? hurm.. n buat pertama kalinye aku tak satu kelas ngn fifa.. huu.. sedih jugak rase bila dia ckp cmtu.. tapi satu kelas je.. amali ssk.. tkpe la kn.. takan nk same je slalu.. kang nnt degree kte mst amek lain2 course.. n sem ni byk jugak la tukar lecture.. harap aku dpt paham pe yg diorg ajar. :)

td aku on9 sbb Eyda suro aku tgk kat group Family ASPER.. diorg de ngumpat2 pasal2 aku.. aku pon dgn tak sabarnye buka la... rupa2 nya...

hahaha
ape la diorg ni.. adoi.. buat bengang je.. ingtkn mngumpat teruk sgt td.. ade org tak suke aku ke,, haha..
Mr. Hand, best sgt ye name awk tu.. ==' hahaha
ha, pastu aku ternampak ebieyt tulis ni..


wah.. excited la.. aku da la hantar name nk jd fasi.. pastu nampak de 3 unread message dlm inbox.. aku cepat2 tgk inbox.

jeng jeng jeng..

alhamdulillah :)

aku lagi la suka cmgni.. sekurang2nye aku tak la diberikan keutamaan atas sebab2 yg tertentu.. haha.. apakah? yeah, aku tau korg phm ape yg aku ckp ni.. hahaha. tapi kalau tak terpilih pon aku tak kesah.. mungkin takde rezeki.. ape pon aku akn support semua yg Family ASPER kita buat. aku tau korg mmg nk buat yg terbaik.

good luck to all hicom ASPer :)

* good luck to asperian n me! blaja betul2 sem baru ni..
   ha, kita tak perlu la menjadi hipokrit. n bagus utk kita jadi diri sendiri.

No comments: