06 February 2011

family gathering at PD

chinese new year baru2 nie family belah mama de buat gathering kat Marina Bay, Port Dickson. yeah. seramai 27 orang dalam satu apartmen. haha. *ayat skema gila seyh.. tapi tak sume gak datang. kitaorg sume mmg da lama rancang nak buat cmni. tapi atas faktor2 tertentu yg menyebabkn tak jadi. pape pon, family gathering ni sgt2 best! haha. tapii aku tak amek byk gambar laa. henset pon tak pegang sgt. mmg asek ngn family je la. hee. biasa laa kalau da sampai PD mesti kena mandi laut! haha. part tu paling aku suka. aku tak kesah sgt kulit gelap ke hape. haha. tapi agak sedih sbb tak dapat naik Banana Boat. huhuk :( dari kat langkawi aritu tak dpat naik. sedih la jugak. pape pon, bbq sgt2 best. ayam,daging,ikan,udang,sotong,kupang sume ada. haha. mmg kenyang gilaaa la mlm tu. sampai tak termakan lagi. haha.

last day ari sabtu, lepas check-out dari apartment tu, kitaorg ke melaka sbb nk minum coconut milk shake. best gila gilaa. haha. (macam la tak pnah minum sebelum ni :p ) mmg rezeki kitaorg laa, dtg je mmg da nak habis. pakcik tu pulak baik siap bagi tambahan air kelapa 1 jug besar :) hurm.. nak balik UPM ni paksu aku yg hantar. family aku terus g tempat lain. huhuk. babai ayah mama yum n nynie :'(

oh yeah, aku tension dalam kereta sbb jalan jam je. pergi dan balik jam. de yg jahat lalu jalan emergency. malaysia memerlukan lebuhraya yg lebih lebar. haha. *ttbe je



fatin <3


depan Marina bay 

maksu, nynie, fatin, meera, makjang
<3


si gemok minum coconut milk shake. haha

jeles ah mama ayah nynie ngn yum makan kat Sawit Corner. huhuk. aku selalu ketinggalan :(

*ujian satu utk sem 2 dah bermula esok :) good luck to ASPERIAN...

No comments: