20 November 2010

harry potter!

18nov2010

yeah! aq pagi2 da buat alarm bangun cepat2 sbb nk pegi tgk HARRY POTTER and the deathly hallows part 1. aq arini join dak P1 g tgk wayang. wahh, sanggup seyh. ttbe jd baik dgn budak2 ni. dulu kat tijb tak rapat sgt. pagi tu, cg rosnah ( mak mirahaya aka cg KH aq mse kat uda) amek n nk hantar kitaorg g TC (tebrau city). macam biase lah, kalu jumpa cg tu mesti ye tnye pasal abg n adik aq. layankn je lah. hehehe. bila kitaorg smpai, ena and akak dye pun da de. dyeorg da bli tiket dulu. arini tak ramai tgk. mybe sbb ramai skolah. sementara tggu ena dtg, kitaorg posing2! hee


gemuknya aq!!!

mirahaya yg tinggi mcm model hehe
sblm masuk, mirahaya nk bnje kitaorg air n popcorn. mmg best lah. hee. nasib bek dapat seat tengah2. view sgt clear cuma mamat blkg aq bising asek nk kritik pe harry buat. mangkuk betul. da la tendang2 kerusi aq. aq geram, aq baling sebiji popcorn. haha. lantak kau lah labuu. :p


lepas abes tgk cerita tu, mcm biase lah. pegi makan!! mmg tahap lapo gila lahh. kitaorg mula2 ingat nk g makan kat tempat lain, sizzling stone. tapi dyeorg sume tgk kedai tu pelik sbb kita kne masak sendiri daging tu. last2 makan kat the Manhattan Fish Market. aq tak pna makan kat tempat ni. tgk menu dye bapak MAHAL! tapi sedap lah. kitaorg order yg kongsi punya. banyak gila lahh. kitaorg ni mcm anak2 orang kaya je makan. haha.

nadh, meera, ena, fath
mahal gila! bankrupt aq.

pastu kitaorg jalan sampai penat. balik tu, jay yg hantar. gilah betul mamat tu drive! mengucap aq. dah la salah jalan tiba2 terus ke bandar. hehe. tapi sekurang2 nya de org nk hantar balik. aq cukup bersyukur. hehe. aritu sgt2 best! :) 

pic posing2 dalam makeup room ;p


5 comments:

nadhrh said...

hahaa.sumpah mcm ank tan sri eh kte ni?

*gye org kuar duit lbh

meerapieka said...

hahaha
tu la. pastu de mamat mintak numb tepon lak tuh haha

adriana ariey said...

hamboi!!!! enjoy sakan ae.. hahaha..

Ena Razib said...

sape yg mintak numb tepon?
tk tawu pun? -_-

meerapieka said...

@ad : hehe. skali skale je. hee

@ena : mse ena da blek de org tu suro org isi borg. tp org tanak so org bg kat nadh. ttbe mlm tu abg tuh call nk knal.